preskoči na sadržaj
Vijesti

Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka

Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka održan je 7. prosinca u 1. a i 1. b  razredu povodom  Dana sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara.

Učenici su se susreli s pčelarskim pojmovima: matica, trut, radilica, saće i košnica. Doznali su čime se pčele hrane te su upoznali put od cvijeta do meda. Doznali su koliko pčela tijekom života proizvede meda te koje su dobrobiti meda za naše zdravlje. 

Učenici su dobili med zapakiran u Nacionalnu staklenku. Uz med djeci je podijeljena slikovnica edukativnog karaktera o pčelarstvu prilagođena njihovoj dobi kao početna osnova za upoznavanje pčelarstva.

Program “Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka” donijela je Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 27. kolovoza 2020. godine, a provode ga Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu, Hrvatski pčelarski savez i Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Cilj Programa “Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka” je edukacija djece i njihovih roditelja o važnosti konzumiranja meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije prehrane. Ujedno cilj je doprinijeti boljem tržišnom pozicioniranju hrvatskih pčelara.

učiteljica: Marija Lacmanović

1.a razred

1. b razred

fotogalerija

                                                                                      




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Blaženka Knežević   datum: 11. 12. 2022.

 

 


 


Društvene mreže

Facebook: Bauerci Su Zakon
Instagram: _bauerci_
YouTube: Bauerci


e-Twinning škola

Naša škola prepoznata je u Europi kao dobar primjer eTwinninga, odnosno kvalitetnog rada na međunarodnim projektima.

Više saznajte na:

https://sites.google.com/view/etwinning-projekti/po%C4%8Detna-stranica

 


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju