Datum objave: 13. veljače 2025.

13. veljače 2025. godine u prostoru školske knjižnice održana je kreativna radionica na temu Glagoljica i starohrvatski jezik u bogoslužju s osmašima. Radionicu su održali vjeroučitelj Drago Iličić i knjižničar Zlatko Starc. Tijekom radionice učenici su kreativno u četiri skupine prikazali nastanak i razvoj glagoljice. Prva skupina je istražila relevantnu knjižničnu i internetsku građu te napravila PowerPoint prezentaciju na temu Glagoljica i staroslavenski jezik, druga skupina istražila relevantnu građu i izradila plakat na temu Duhovnost izražena glagoljicom, treća skupina je dramsko-scenski prikazala susret pape Hadrijana II. i braće Ćirila i Metoda, a četvrta skupina je napravila izložbu pisane građe vezane uz bogoslužne knjige (misal, lekcionar, evanđelistar i brevijar). Ostvarena je međupredmetna korelacija i praktično pokazana povezanost glagoljice s više nastavnih predmeta. Istaknuta je iznimna važnost glagoljice za povijest i kulturni identitet Hrvatske i velika zadaća  knjižnica u očuvanju hrvatskoglagoljskog bogatstva i pisane riječi koja ne dopušta da se zaborave događaji, razmišljanja, običaji …  

                                                                                                    Vjeroučitelj i knjižničar

Pročitajte još

Dječji tjedan

Dječji tjedan

Beskrajno smo se zabavili u školi tijekom Dječjeg tjedna, od 6. do 10. listopada 2025. godine. Svaki dan imali smo drugačiji zadatak: Dan košulja (ili svečanije odjeće), Dan ludih frizura (kreativne instalacije), Dan bez torbe (ali stvari trebaju, snađi se), Dan s...

Dan bez mobitela

Dan bez mobitela

Dana 10. listopada 2025. godine u sklopu „Svjetskog  dana mentalnog zdravlja“ Povjerenstvo za suzbijanje opojnih droga i drugih ovisnosti  u suradnji sa osnovnim školama s područja grada Vukovara organiziralo je aktivnost „ Dan bez mobitela“. U aktivnosti je...

Jesen

Jesen

Učenici razredne nastave naše škole proveli su jedan nezaboravan jesenski dan u prirodi, sudjelujući u terenskoj nastavi pod nazivom „Jesen“. Cilj ove nastave bio je neposredno promatranje jesenskih promjena u okolišu i učenje izvan učionice – šetnjom, igrom i...

Skip to content